Verzending & retourneren
We begrijpen dat een soepele verzend- en retourervaring essentieel is voor jouw tevredenheid als klant. Hieronder vind je meer informatie met betrekking tot het verzendproces, levertijden en ons retourbeleid. Bij Lodgy streven we naar een naadloze winkelervaring, zowel bij de ontvangst van je bestelling als in het geval van eventuele retourzendingen.
Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
De verzendkosten zijn gratis bij bestellingen boven €100,-. Daaronder betaal je als klant €6,75.
Retourneren binnen 30 dagen
Bij Lodgy geloven we in de kwaliteit van onze producten, maar we begrijpen dat verwachtingen kunnen variëren. Daarom bieden wij je de mogelijkheid om binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling ongebruikte en onbeschadigde producten te retourneren.
Snel en efficiënt: Voor 23:59 besteld, morgen in huis
Bij Lodgy willen we dat je snel kunt genieten van je aankopen. Plaats je bestelling voor 23:59 uur, en wij zorgen ervoor dat deze de volgende dag bij je wordt bezorgd. Onze snelle en efficiënte levering stelt je in staat om jouw nieuwe gadgets en handige producten zo snel mogelijk in huis te hebben.
Levering met PostNL
Om je bestelling veilig en snel bij je te bezorgen, werken we samen met PostNL. PostNL staat bekend om zijn betrouwbare en klantvriendelijke bezorgservice. Nadat je bestelling ons magazijn heeft verlaten, houdt PostNL je op de hoogte van de leverstatus en biedt het flexibele bezorgopties die passen bij jouw schema.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zeker. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een trackingnummer en instructies om je pakket te volgen. Hiermee kun je real-time de status van je zending volgen.
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd of onvolledig is aangekomen?
Neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice en voorzie hen van foto's van de beschadigde items. We zullen ons best doen om het probleem snel op te lossen, mogelijk door vervanging of terugbetaling.
Kan ik mijn bestelling retourneren als deze niet aan mijn verwachtingen voldoet?
Absoluut. Je hebt het recht om je bestelling binnen een bepaalde periode na ontvangst te retourneren. Raadpleeg onze retourbeleidspagina voor gedetailleerde instructies en eventuele voorwaarden.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van producten?
De retourkosten zijn voor rekening van de klant, tenzij het retourneren het gevolg is van een fout van onze kant. Bekijk onze retourbeleidspagina voor meer informatie.